Razem tworzymy radosne wspomnienia dla najmłodszych...
W „Nianiolandii” Wasze pociechy na pewno nie będą się nudzić. Poza zaspokojeniem naturalnej potrzeby zabawy, zapewnimy im sporo zajęć zorganizowanych w specjalnie dobranych formach. Dzieci wejdą w interakcje z rówieśnikami, będą doskonaliły swoje umiejętności i odkrywały talenty.
Proponujemy Waszym pociechom udział w następujących rodzajach zajęć:
Język angielski
Nasze zajęcia z angielskiego nigdy nie wyglądają jak typowa nauka. Ciocie dostosowują materiały do potrzeb, możliwości i charakterów poszczególnych dzieci. Wybierane są zazwyczaj wesołe piosenki, zabawne wierszyki czy książeczki z rysunkami zwierząt, przedmiotów – opiekun czyta dzieciom nazwy tych obrazków.
Zajęcia manualno-plastyczne
Zajęcia manualno-plastyczne dają dzieciom radość i zadowolenie, są jedną z podstawowych aktywności małego dziecka, która pozytywnie wpływa na poczucie własnej wartości. Twórczość plastyczna zaspokaja dziecięcą potrzebę działania, jednocześnie uspokaja, daje poczucie odprężenia. Dzieci podczas pracy twórczej rozwiną swoje umiejętności manualne, udoskonalą koordynację wzrokowo-ruchową, poznają nowe techniki plastyczne.
Zumba
Zumba to ciesząca się coraz większą popularnością forma ruchu łącząca w sobie aerobik i różne elementy taneczne. Podobnie jak taniec, zumba pomaga uwolnić emocje, rozładować napięcie, a także poprawić kondycję, sprawność fizyczną i ogólną postawę ciała. Wpływa na rozwój koncentracji, wytrzymałości i szybkiej orientacji w przestrzeni. Zumba ma również właściwości wychowawcze. Przez zespołowy charakter ćwiczeń pomaga modelować takie cechy charakteru jak zdyscyplinowanie i współdziałanie.
Sensoryka
Zajęcia sensoryczne to pełne bodźców spotkania, które rozwijają integrację sensoryczną – czyli zdolność do przetwarzania i porządkowania informacji odbieranych przez zmysły. Dzieci dotykają, słuchają, wąchają, obserwują i smakują, bawiąc się z masami plastycznymi, ziarnami, wodą, materiałami o różnych fakturach czy zapachach. Zajęcia te wspierają rozwój motoryki małej i dużej, uczą koncentracji, rozwijają kreatywność i pomagają lepiej zrozumieć otaczający świat.
Gordonki – zajęcia umuzykalniające
Zajęcia prowadzone według teorii uczenia się muzyki Edwina Gordona, stworzone specjalnie dla najmłodszych dzieci. Poprzez śpiew, melorecytację, rytmiczne kołysanie i ruch, dzieci oswajają się z bogactwem dźwięków, rytmu i melodii jeszcze zanim nauczą się mówić.
Logopedia
Podczas zajęć z logopedii dzieci wykonują ćwiczenia oddechowe i artykulacyjne. Zajęcia prowadzone są w formie zabawy (dzieci naśladują dźwięki zwierząt, gimnastykują swoją buzię i język), układają proste puzzle, grają w dostosowane do ich wieku i możliwości gry logopedyczne.
Joga
Zajęcia prowadzone według teorii uczenia się muzyki Edwina Gordona, stworzone specjalnie dla najmłodszych dzieci. Poprzez śpiew, melorecytację, rytmiczne kołysanie i ruch, dzieci oswajają się z bogactwem dźwięków, rytmu i melodii jeszcze zanim nauczą się mówić.
Bajkoterapia
Bajkoterapia to metoda, która poprzez czytanie dzieciom bajek, umacnia ich wiarę w siebie, pozwala przezwyciężać lęki, uwalnia kreatywność, skłania do refleksji, uczy rozwiązywania codziennych problemów, rozwija zasoby językowe i pomaga zrozumieć mechanizmy rządzące światem. Bajki poruszają zagadnienia bliskie maluszkom, dotyczące ich potrzeb i problemów.


